Legfrissebb alkohol linkek

|
Sok panasz érkezett a Göndöcs-, vagy a Csiga-kertből. A polgármester szerint elég csak végigmenni ezeken a területeken vasárnap... Tovább >>> beküldő: Takri,1 hónapja 20 napja |
eltették 1  |

|
Egyes szakértők szerint az alkoholos italok allergiás reakciót válthatnak ki, illetve súlyosbíthatják a már meglévő allergiát. Tovább >>> beküldő: Takri,4 hónapja 18 napja |
eltették 1  |

|
Európai kutatók kísérletben kimutatták, hogy az eper fogyasztása csökkenti az alkohol a gyomor nyálkahártyájára gyakorolt káros... Tovább >>> beküldő: Takri,4 hónapja 28 napja |
eltették 1  |

|
Az orvosok úgy vélik, hogy a brit kormány alkoholfogyasztással kapcsolatos irányelveit úgy kellene módosítani, hogy azok ne... Tovább >>> beküldő: Takri,5 hónapja 5 napja |
eltették 1  |

|
Mindenki ismeri a túlzott alkoholfogyasztás rövidtávú hatásait: másnaposság, fejfájás, rossz közérzet, karikás szemek. Viszont a... Tovább >>> beküldő: Takri,6 hónapja 6 napja |
eltették 1  |

|
A Gyula Tv Sorsforduló magazinjának következő része két fiatalembert mutat be, akik olyan mélységből jöttek vissza, ahonnan csak... Tovább >>> beküldő: Takri,7 hónapja 5 napja |
eltették 1  |

|
Heti néhány pohár alkohol elfogyasztása csökkentheti az asztma kialakulásának kockázatát – derítették ki dán kutatók új... Tovább >>> beküldő: Takri,7 hónapja 25 napja |
eltették 1  |

|
Egészségesebbek idős koruk felé közeledve azok a nők, akik naponta egy adag alkoholos italt fogyasztanak, mint a teljesen... Tovább >>> beküldő: Takri,7 hónapja 25 napja |
eltették 1  |
|
Ismét közeledik a hétvége, s ilyenkor gyakran megesik, hogy felöntünk a garatra, sokszor többel is a kelleténél. De hogyan... Tovább >>> beküldő: Takri,9 hónapja 4 napja |
eltették 1  |

|
Az Alabamai Egyetem munkatársai egy antioxidáns segítségével képesek voltak megelőzni az alkohol okozta májkárosodást. Tovább >>> beküldő: Takri,10 hónapja 20 napja |
eltették 1  |
|
Legnépszerűbb linkek

|
Sok panasz érkezett a Göndöcs-, vagy a Csiga-kertből. A polgármester szerint elég csak végigmenni ezeken a területeken vasárnap... Tovább >>> beküldő: Takri,1 hónapja 20 napja |
eltették 1  |

|
Egyes szakértők szerint az alkoholos italok allergiás reakciót válthatnak ki, illetve súlyosbíthatják a már meglévő allergiát. Tovább >>> beküldő: Takri,4 hónapja 18 napja |
eltették 1  |

|
Európai kutatók kísérletben kimutatták, hogy az eper fogyasztása csökkenti az alkohol a gyomor nyálkahártyájára gyakorolt káros... Tovább >>> beküldő: Takri,4 hónapja 28 napja |
eltették 1  |

|
Az orvosok úgy vélik, hogy a brit kormány alkoholfogyasztással kapcsolatos irányelveit úgy kellene módosítani, hogy azok ne... Tovább >>> beküldő: Takri,5 hónapja 5 napja |
eltették 1  |

|
Mindenki ismeri a túlzott alkoholfogyasztás rövidtávú hatásait: másnaposság, fejfájás, rossz közérzet, karikás szemek. Viszont a... Tovább >>> beküldő: Takri,6 hónapja 6 napja |
eltették 1  |

|
A Gyula Tv Sorsforduló magazinjának következő része két fiatalembert mutat be, akik olyan mélységből jöttek vissza, ahonnan csak... Tovább >>> beküldő: Takri,7 hónapja 5 napja |
eltették 1  |

|
Heti néhány pohár alkohol elfogyasztása csökkentheti az asztma kialakulásának kockázatát – derítették ki dán kutatók új... Tovább >>> beküldő: Takri,7 hónapja 25 napja |
eltették 1  |

|
Egészségesebbek idős koruk felé közeledve azok a nők, akik naponta egy adag alkoholos italt fogyasztanak, mint a teljesen... Tovább >>> beküldő: Takri,7 hónapja 25 napja |
eltették 1  |
|
Ismét közeledik a hétvége, s ilyenkor gyakran megesik, hogy felöntünk a garatra, sokszor többel is a kelleténél. De hogyan... Tovább >>> beküldő: Takri,9 hónapja 4 napja |
eltették 1  |

|
Az Alabamai Egyetem munkatársai egy antioxidáns segítségével képesek voltak megelőzni az alkohol okozta májkárosodást. Tovább >>> beküldő: Takri,10 hónapja 20 napja |
eltették 1  |
|